באנר לפרופיל לינקדין
- Milana Rayter
- 9 ביולי
- זמן קריאה 2 דקות

פרופיל הלינקדין זה "כרטיס הביקור" הפומבי המקצועי שלנו, ולקאבר יש חלק גדול מהרושם הראשוני (בגלל שזה גרפי המבקרת בפרופיל לא צריכה להשקיע שום מאמץ אקטיבי,היא סופגת את המסר בצורה פסיבית מעצם הכניסה לפרופיל,וזה החלק הראשון והבולט בפרופיל) ולכן זה באינטרסים שלנו לתת לה שם טעימה שתעשה לה חשק להשקיע ולקרוא את מה שכתוב בפרופיל.
. לא לערוך את הקאבר יכול ליצור רושם של מישהי ש"זורקת" ולפרופיל עצמו להראות פחות מקצועי ומהודק ובהתאם פחות עושה חשק להשקיע את המאמץ האקטיבי של לקרוא את הפרופיל. לעומת זאת,קאבר ערוך ומותאם אישית מבדיל מהשאר, גורם לפרופיל להראות מושקע,מקצועי ושימוש נכון בפיסת הנדל"ן היוקרתית הזו אמורה לתת ייצוג וויזואלי וטעימה מהמותג שהוא אתן
איך לבחור תמונת קאבר?
1. המטרה של הקאבר זה להציג את האני המקצועי שלכן. להבדיל מקו"ח, פה יש יותר מרחב תמרון ואתן לא חייבות לבחור בתמונה (או טקסט) שמייצג את התפקיד שלכן בצורה ישירה, תנצלו את זה כדי להחליט מה אתן רוצות לשדר:האישיות שלכן,הערך המוסף/מותג שלכן,הישגים.
לדוגמא אישיות: אם אתן עוסקות בספורט תחרותי וזכיתן במקום הראשון- זה הישג שמעיד על כח רצון והתמדה. גם כישורים רכים הן דבר חיובי לשווק.שימו לב שאם אתן בוחרות לשים תמונה שקשורה לתחביב שלכן-התמונה גם מעידה על ערך מוסף שרלוונטי לתפקיד וזה ברור למעסיקים פוטנציאליים.
מותג מקצועי: תמונה שקשורה לעולם התוכן (לדוגמא תמונה של NETWORK SWITCH עם הטקסט Let’s connect זה שילוב של עולם התוכן המקצועי שלכן+ זו הזמנה ומתחבר למטרה של רובינו בלינקדין-לעשות נטוורקינג ולהגדיל את רשת הקשרים.
ערך מוסף: טכנולוגיות שאתן מתעניינות בהן ולא בהכרח קשורות לתפקיד (לדוגמא אם אתן מפתחות צד שרת וטובות גם בצד לקוח, תדגישו את זה על ידי כך שתשימו לוגואים של
(HTML,CSS,React etc…)
או תקציר ויזואלי של הפרופיל שלכן-מחשב ומעליו פס עם שמות הטכנולוגיות שאתן עובדות איתן
2. תבחרו פורמט:טקסט/תמונה/שילוב של שניהם
שילוב של שניהם לא חייב להיות ציטוט. אפשר גם להשתמש בתמונה מעולם התוכן+מילות מפתח רלוונטיות
3. על מה תרצו לשים את הפוקוס- על עולם התוכן או התפקיד הספציפי
4. אם לא מצאתן/התחברתן תמיד אפשר ללכת על תמונה עם רקע יפה וציטוט
5. תוודאו שהגרפיקה באיכות טובה/טקסט קריא
6. תוודאו שהצבעים של הקאבר בהרמוניה עם הצבעים של התמונת פרופיל ושהתמונה לא מסתירה חלקים חשובים (כמו חלק מהטקסט) אחרי שהוספתן
7. אני מציעה שלא תשתמשו בתמונות הקיימות באתר (תוצאות של LinkedIn profile banner for X)(תשתמשו בהן להשראה אם אתן צריכות) ותצרו רקע בעצמיכן (לדוגמא בcanva).אם תשתמשו באותן תמונות/רקעים גנריים, זה קצת פוגם בעניין הבידול

תגובות